خانه / ثابت صفحه اول / ایجاد و حفظ شراکت‌های استراتژیک

ایجاد و حفظ شراکت‌های استراتژیک

 اتحاد استراتژیک

جذب یک شریک

برای جذب یک شریک از همه‌ی که در تیم مذاکره کننده‌ی شما قرار دارند بخواهید فهرستی از اهداف

را که در آن لحظه به ذهنشان خطور می‌کند، بیان کنند و بعد از شناسایی مواردی که برای معامله مضر هستند،

آنها را اولویت بندی کنند. با هدف ایجاد رابطه‌ای توام با حسن نیت، مشغولل جلب و جذب شرکای آینده شوید.

به منظور افزایش فرصت‌های خود برای انتخاب شدن به عنوان یک شریک استراتژیک، پیشنهادی آماده کنید

که تا حد ممکن، برای شرکت درخواست کننده، حذف شما در دور اول بررسی‌ها مشکل شود.

فرایندی منظم برقرارب کنید که به شما امکان می‌دهد تا از عجله‌های دقیقه‌ی آخر- که فقط مولد خطا هستند-

اجتناب کنید. با مد نظر قرار دادن دیدگاه شرکتی که شریک آینده شما خواهد شد، شرایط احتمالی

را تجزیه و تحلیل کنید. استراتژی‌ها، راه حل‌ها، شروط تعیین پرسنل و

احتمالات قیمت گذاری را تدوین کنید، خطوط کلی جداول زمانی و مسئولیت‌ها را ترسیم کنید.

موفقیت هر اتحاد استراتژیک به توانایی دو طرف در مدیریت روزانه‌ی رابطه‌ی خود بستگی دارد.

با نهادینه کردن بهترین رویه‌های مدیریت اتحاد و ایجاد یک « مرکز یادگیری» که در آن،

مدیران می‌توانند، مدیریت اتحاد را به قابلیت اصلی شرکت خود تبدیل کنند.

با اطمینان از اینکه برخی از افراد مذاکره کننده در خصوص اتحاد، آن را مدیریت نیز خواهند کرد،

اعتماد را ایجاد و اداره کنید. قولهل و تعهدات خود را حفظ کنید و اهداف شریک خود را بشناسید.

از طریق سنجیدن« سلامت احساسی» اتحاد و نیز نقاط عطف فنی و کاری، رابطه را ارزیابی کنید.

 

همچنین ببینید

استفاده از زمان

تک کاری

کارهای کلیدی قدرتمندترین ابزار مدیریت زمان انجام فقط یک کار در هر زمان، یکی از …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *