خانه / ثابت صفحه اول / شناسایی بازارهای جدید

شناسایی بازارهای جدید

شرکت‌هایی که در هوای جهانی شدن هستند

به دنبال کیفیت

در زمینه‌ی شناسایی این بازارها باید عنوان کرد که اساسی‌ترین مسئله در این بازارها، رقابت، تمرکز بر مشتری و اتکا بر محیط خارج از شرکت است. در این جا حکومت از آن مشتریانی است که به دنبال کیفیت‌اند.  و کیفیت و رضایت‌مندی را توجه مشتری تعیین می‌کند نه تایید تولید کننده و در نهایت تصمیم گیری لحظه‌ای و شدیدا مروبط خواهد بود. برای شناسایی بهتر باید به این نکته توجه شود که در این بازارها سوالات زیر دارای پاسخ روشن و خوبی باشند:

  1. مشتری‌های آتی چه کسانی هستند؟
  2. محصولات یا خدمات در آینده چطور توزیع خواهند شد؟
  3. رقیبان شرکت اکنون، ده سال آتی، و

در بیست و پنج سال آتی چه کسانی هستند؟

  1. مزیت رقابتی شرکت در آینده چیست؟
  2. چه مهارت‌ها و قابلیت‌هایی شرکت را در

آینده بی‌نظیر و غیر‌قابل رقابت می‌سازد؟

  1. از بین استراتژی‌های اتخاذ منافع، خرید

و ادقام کدام یک در سر لوحه‌ی شرکت قرار خواهند گرفت؟

  1. شرکت چگونه محیط رقابتی‌اش را در این صنعت متحول خواهد کرد؟
  2. سازمان چگونه مرز‌های خود را بین صنایع مختلف تعریف خواهد کرد؟
  3. شرکت چگونه صنعت جدیدی ایجاد خواهد کرد؟

 

و و ادقام کدام یک در سر لوحه‌ی شرکت قرار خواهند گرفتادقام کدام یک در سر لوحه‌ی شرکت قرار خواهند گرفت

همچنین ببینید

تغییر ذهن

تغییر ذهن

آنکه ذهن تو رار تغییر می‌دهد کیست؟ چطور خوب فکر کنید چطور خوب فکر کنید: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *