خانه / مدیریت کسب و کار / بهتر از رقیب باشید

بهتر از رقیب باشید

رقابت در بازاریابی

از رقبایتان قوی‌تر باشید

در صورتی در تجارت موفق خواهید بود که سیستم تجارتی شما از رقبایتان قوی‌تر باشد

کالای تجاری و یا خدمات شما هر چقدر موفق و پر طرفدار باشد، با گذشت زمان نیاز به تنوع و نوآوری دارد.

اگر حرف جدیدی برای گفتن نداشته باشید در میدان رقابت شکست خواهید خورد.

رقابت نیاز به امتیاز رقابتی دارد. برای خود امتیاز‌هایی داشته باشید تا بتوانید

با سایرین رقابت کنید. سعی کنید که همیشه یک قدم از بقیه فراتر بروید.

به فکر ابتکارات جدید باشید. فروشندگان سرویس‌های بهداشتی که به ساختمان‌های

نیمه ساز سر می‌زنند و کاتالوگ محصولات خود را ارائه می‌کنند بسیار موفقتر از آنهایی هستند

که در مغازه می‌نشینند تا مشتری به سراغشان بیاید. گاهی قدم زدن در یک فروشگاه مشابه،

یک نگاه موشکافانه به نحوه‌ی تجارت سایرین، مطالعه‌ی گزارش‌های سالانه‌ی آنها،

جست و جو در سایت‌های مرتبط و خواندن مجلات بازرگانی می‌تواند

به شما ایده‌های خوبی بدهد تا کلید موفقیت در تجارت را بیابید.

با انتخاب نام‌های تجاری متفاوت برای محصولات مشابه،

خودتان با خودتان رقابت کنید قبل از اینکه دیگران شما را از پای در بیاورند. از استراتژی کسانی که کارشان مشابه شماست آگاه شوید ولی هرگز آن را در ذهن خود بزرگ نکنید.

همچنین ببینید

شراکت های استراتژیک

ایجاد و حفظ شراکت‌های استراتژیک

 اتحاد استراتژیک جذب یک شریک برای جذب یک شریک از همه‌ی که در تیم مذاکره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *