خانه / مدیریت کسب و کار / پیشنهاد های زنجیره ای

پیشنهاد های زنجیره ای

ابزارهای ارزیابی پیشنهاد

پیشنهاد خوب و موثر

ابزارهای ارزیابی پیشنهاد: چگونه می‌توانید متوجه شوید که پیشنهاد شما به خریدار به حد کافی خوب و موثر است یا نه؟

با انجام آزمایشات درست و معقول در حوزه‌ی بازاریابی می‌توانید پیش بینی‌های کاملا موثقی در مورد موثر بودن یا نبودن اقدامات و فعالت‌های مختلف انجام دهید.

برخی از ابزارهای استفاده از زنجیره‌ی پیشنهادها و ارزیابی پیشنهاد عبارتند از:

.این نیاز تا چه حد مشخص و واضح است؟

اگر نیازی که برای محصولتان وجود دارد کاملا روشن است بلافاصله به مردم بگویید که محصولتان چیبست. ولی اگر واضح نبود باید به نیازهای اصلی مشتریتان اشاره کند.

.این نیاز تا چه حد واقعی است؟

اگر محصولی عرضه کنید که مشتری به آن نیاز واقعی ندارد پس باید کاری کنید که آن را واقعا بخواهد.

.راه حل این مشکل تا چه حد متداول و رایج است؟

دنبال راه حل‌هایی باشید که خودتان را متمایز کنید.

.ایامی‌توانید بازگشت سرمایه‌گذاری را مشخص کنید؟

اگر بتوانید با استفاده از داده‌ها، تحقیقات، و هر نوع شیوه‌ی دیگری به مشتری‌ها بازگشت سرمایه‌گذاری را نشان دهید احتمال موفقیتتان چند برابر می‌شود.

.پیشنهادتان تا چه حد احساسی است؟

.زمان عرضه‌ی محصولتان چقدر مناسب است؟

.وضعیتتان در مقابل رقبا چگونه است؟

.از نظر قیمت در مقیاس با رقبا در چه جایگاهی قرار دارید؟

 

 

 

همچنین ببینید

شراکت های استراتژیک

ایجاد و حفظ شراکت‌های استراتژیک

 اتحاد استراتژیک جذب یک شریک برای جذب یک شریک از همه‌ی که در تیم مذاکره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *