خانه / مدیریت کسب و کار / تاکتیک‌های ریسک‌زدایی

تاکتیک‌های ریسک‌زدایی

ابزاری که تاثیر گذاریتان را افزایش می‌دهد

تقویت کننده‌های پیشنهاد

تقویت کننده‌های پیشنهاد: چگونه محصول عالیتان را به چیزی تبدیل کنید که مشتری بخواهد همین الان آن را داشته باشد؟
تقویت کننده‌های پیشنهاد در واقع ابزاری هستند که میزان اثر گذاریتان را افزایش می‌دهند

اگر از این تقویت کننده‌ها به شکلی باور پذیر و اصولی استفاده شود می‌توانند اثر قابل توجه و ملموسی از خود بر جای گذارند.

ضرورت:

اگر مشتری از این مسئله در هراس باشد که ممکن است در صورت مصامحه

پیشنهاد شما را از دست بدهد تمایل به امروز و فردا کردن در وی از بین می‌رود.

ارزش افزوده:

سعی کنید مقداری ارزش افزوده‌ی غیر منتظره به پیشنهادتان اضافه کنید تا میزان مقاومت مشتریتان

کمتر و کمتر شود. سعی کنید یک پاداش اضافی به این معامله اضافه کنید تاشیرین‌تر شود.

ریسک زدایی:

مهمترین مانعی که سر راه فروش قرار گرفته است ترس خریداران از ریسک است.

با تکنیکهایی مثل:« تضمین استرداد پول، خرید اقساطی، ضمانت، پشتیبانی، آموزش و..» خودتان آن را ازمیان بردارید.

ترفندهای قیمت گذاری:

برخی ازاین ترفندهای قیمت گذاری عبارتند از:«افزایش قیمت یعنی افزایش ارزش محصول، مقایسه، تخفیف‌ها و کپن‌های تخفیف، منحصر به فرد بودن و…»

ارزش و جایگاه نام تجاری:

جایگاه هیچ ارتباطی به این مسئله ندارد که چه کسی بهترین، سریعترین یا ارزانترین محصول را ارئه می‌کند بلکه ارتباطش با خاص بودن محصول است.

همچنین ببینید

شراکت های استراتژیک

ایجاد و حفظ شراکت‌های استراتژیک

 اتحاد استراتژیک جذب یک شریک برای جذب یک شریک از همه‌ی که در تیم مذاکره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *