خانه / مدیریت کسب و کار / عرضه‌ی پیشنهاد ردنشدنی

عرضه‌ی پیشنهاد ردنشدنی

فرمول استثنایی

فروختن لیوان دوم آب

عرضه‌ی پیشنهاد ردنشدنی به افرادی تشنه و فروختن لیوان دوم آب به آنها. شما قادر هستید

به موفقیتی دست پیدا کنید که خارج از انتظاراتتان باشد. یک فرمول ساده برای این کار وجود دارد.

بگذارید آن را فرمول استثنایی بنامیم چرا که تقریبا همیشه و در همه حال موثر واقع می‌شود.

این فرمول باعث می‌شود بتوانیم با جریانی از تکرار کسب و کار با مشتری‌های مشتاق دست پیدا کنید.

انجام این کار واقعا دشوارتر از انجام سه گام زیر نیست:

  1. ایجاد پیشنهاد رد نشدنی. 
  2. عرضه‌ی آن به یک جماعت تشنه.
  3. فروختن یک لیوان دیگر آب به آنها.

یکی از کارآمدترین مفاهیم بازاریابی، مفهوم نقاط بر قراری تماس با مشتری‌هاست. اگر این مسئله

را به خوبی تشخیص دهید که در تمام نقاط برقراری تماس شما با مشتری‌ها، امور بازاریابی

به شکلی فعال و دائمی وجود دارند و رخ می‌دهند، فرصت‌های جالب فراوانی به ذهنتان متبادر خواهد شد واقعا عالیست!

در یک تبلیغ سی ثانیه‌ای باور پذیری کاملا در ذهن تصمیم‌گیرنده‌ی خریداران جا افتاده است. گاهی اوقات بهترین زمان برای ارئه‌ی پیشنهاد دیگر، درست بلافاصله بعد از به نتیجه رسیدن پیشنهاد اول است. شما مشتریتان را در حالت خرید کردن قرار داده‌اید، پس چرا بیشتر به او نفروشید و پیشنهاد‌های دیگری را مطرح نکنید؟

 

همچنین ببینید

شراکت های استراتژیک

ایجاد و حفظ شراکت‌های استراتژیک

 اتحاد استراتژیک جذب یک شریک برای جذب یک شریک از همه‌ی که در تیم مذاکره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *