خانه / ثابت صفحه اول / کلید های موفقیت

کلید های موفقیت

شیائومی

فروشنده ی بزرگ اسمارت فون

تنها چهار سال زمان برد تا شیائومی از صفر به سومین فروشنده ی بزرگ اسمارت فون در جهان تبدیل شود.

لی ژون شیائومی در سال ۲۰۱۰با هدف توسعه ی برنامه های موبایل اندروید و آل. او . اس.

تاسیس و یک سال پس از آن نخستین اسمارت فون خود را معرفی کرد. لی وانشیانگ یکی

از سرمایه گذاران شیائومی و نایب رییس کنونی آن کلید های موفقیت این برند را بازگو کرده است.

شرکت ها دیگر نمی توانند درباره ی محصولات اغراق کنند زیرا خود مشتریان تصمیم می گیرند

کالا یا سرویس های شرکت ها مطلوبست یا نه . آنها می توانند

دیدگاه ها و نقدها و بررسی های خود را در کمتر از یک ثانیه با دیگران به اشتراک بگذارند .

در کاربران حس مشارکت پدید آورید:

رفتار مشتری طی دهه ی گذشته بسیار تغییر کرده است . آنها از کاربران برند

به کاربران تجربه ی کاربری تبدیل شده اند. کاربران را به دوستان خود تبدیل کنید.

شبکه های اجتماعی براساس اعتماد پدید می آید و اطلاعات نیز براساس اعتماد

به چرخش در می آید. هدف بخش بازاریابی شیائومی دوست شدن با کاربران این برند است،

تنها دوستان می توانند فعالیت های شما را بگسترانند. یک کالای با کیفیت سرچشمه و موتور

نقدها و بررسی های خوب است. کاربران درباره ی ویژگی های کالا مطالعه و آن را با کالاهای

دیگر مقایسه می کنند. مشتریان باید داوطلبانه محصول شما را تبلیغ کنند و آن را به دیگران پیشنهاد دهند. بازاریابی شفاهی به کاربران بنیادی نیاز دارد.

منظور از کاربران بنیادی کاربرانی است که کالای خاص و ویژگی های آن را از همان آغاز بسیار می پسندند.

همچنین ببینید

آگاهی نداشتن و جهالت

از هر فرصتی برای یادگیری استفده کنید

هر چه بیشتر یاد می گیریدبیشتر می فهمید که نمی دانید آگاهی نداشتن و جهالت …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *