خانه / ثابت صفحه اول / بازاریابی چریکی با پارتیزانی

بازاریابی چریکی با پارتیزانی

Guerrilla marketing

بارزترین شاخص های بازارهای چریکی

یکی از بارزترین شاخص های بازارهای چریکی سادگی در اجرا، کم هزینه بودن و اثر بخش بودن آن است،

اما می توان یکی از شاخص های اصلی بازاریابی پارتیزانی را استفاده از خود مخاطبین به عنوان ناشران اصلی دانست.

عموما هدف اصلی از انجام بازاریابی پارتیزانی ، انجام تبلیغات مستقیمی است که هدف آن خرید نیست .

در اکثر مواقع بازرایابی چریکی پیش درآمدی برای تبلیغات کلامی یا دهان به دهان است. توجه به وب

به عنوان یک رسانه در کمپین های پارتیزانی چیزی است که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته و از عوامل موفقیت این نوع کمپین هاست.

ده مشخصه اصلی پارتیزانی:

بازاریابی پارتیزانی بر اساس روان انسانها و آنگونه ای که انسانها می اندیشند و قضاوت می کنند بنا نهاده شده است.

در بازاریابی پارتیزانی تاکید بر سود آوری است و نه تنها افزایش فروش.

یک روش خوب برای اندازه گیری در بازاریابی پارتیزانی سنجش تعداد رابطه ای است که شما در مدت زمان مشخصی ایجاد کرده اید.

بازاریابی پارتیزانی نیروهای خود را صرف بازار هدف و مخاطبین خود می سازد تا بازاریابی انبوه و هدف قرار دادن جامعه ای بزرگ.

در بازاریابی پارتیزانی برای کسب و کار تاکید خاصی بر این سه مورد است:

ایجاد روابط جدید، افزایش تعداد معاملات با افراد فعلی، افزایش حجم معاملات با افراد فعلی.

در بازاریابی پارتیزانی به جای رقابت برای حذف، تلاش برای همکاری با دیگر کسب و کارها است.

بازاریابی پارتیزانی از عناصر مختلفی تشکیل شده است که همگی با یکدیگر کار می کنند و یکدیگر را تقویت می کنند .

تکنولوژی ابزار و اهرم اصلی بازاریابی چیکی ست.

به جای پول و سرمایه ورودی اصلی این بازاریابی زمان و انرژی ست.

پیام های بازاریابی به گروههای کوچک ارسال می شود نه به بخش بزرگی از جامعه.

همچنین ببینید

شراکت های استراتژیک

ایجاد و حفظ شراکت‌های استراتژیک

 اتحاد استراتژیک جذب یک شریک برای جذب یک شریک از همه‌ی که در تیم مذاکره …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *