خانه / مدیریت کسب و کار / فروشنده ی خوب دو گوش دارد و یک زبان

فروشنده ی خوب دو گوش دارد و یک زبان

چون فروشنده هستید باید بفروشید

یک فروشنده ی خوب

یکی از مهمترین ویژگی های لازم برای یک فروشنده ی خوب سرو زبان است

که البته منظور فقط زبان داشتن و هنر سخنوری است ولی هنر گوش دادن بای یک فروشنده ی موفق مهمتر از هنر سخنوری است.

بررسی تقاضاهای پنهان

بررسی نیازهای خاص و انگیزشی مشتری و در حقیقت تقاضای پنهان وی می تواند یک الگوی مناسب و کاربردی در فروش موفق محسوب شود. یکی از دیگر از استراتژی های تداوم در فروش وفادار سازی مشتریان به روش های غیر سنتی ست. باید به آن سمت میدان حرکت کنیم یعنی خودمان را جای مشتری بگذاریم و از منظر او نگاه کنیم. همیشه چهار گام برای فروش باید رعایت شود:

شروع، آشنایی

درک نیاز مشتری

معرفی

نتیجه« فروش»

برای مشتریان خود مثال بزنید:

منظور این است که بگویید فلان شرکت که در همین صنعت است نسبت به برنامه ی ما تردید داشت اما الان نتیجه ی خوبی گرفته است.

ازیادداشت کردن نترسید!

همه چیز و همه ی وقایع را ثبت و ضبط کنید. نشان دادن شور و شوق از سمت فروشنده احساس رضایت و لذت از خرید را در مشتری ایجاد می کند .

تلاش کنید حقیقت را بگویید :

زیرا به یاد آوردن آن ساده تر است درباره ی محصول و خدماتتان زیاده گویی نکنید.

PIPA را به خوبی رعایت کنید:

همه چیز را در مورد محصول یا خدماتتان کامل ، شفاف و واضح بگویید. قبول کنید که چون فروشنده هستید باید بهترین باشید.

 

 

همچنین ببینید

فروش چیست

تعریف فروش

فروش چیست پنج جواز عبور افراد حرفه ای در فروش تعاریف متعددی از ان ارائه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *