خانه / ثابت صفحه اول / محرک های احساسی بازاریابی

محرک های احساسی بازاریابی

بازار یابی احساسی

تکنیک های بازاریابی احساسی

هنگامی که شما محرک های احساسی بازاریابی که باعث خرید می شوند را بشناسید بی شک می توانید فروش بیشتری داشته باشید و مشتریان مشتاق بیشتری را پیدا کنید. با تسلط بر تکنیک های بازاریابی احساسی به راحتی می توانید فروش خود را افزایش دهید.اگر فکر کنید مردم آنچه نیاز دارند را می خرند سخت در اشتباه هستید! مردم آنچه را دوست دارند می خرند.

نیازها با منطق هدایت می شوند در حالی که خواسته ها بر اساس احساسات هدایت می شوند.

بهترین بازار هدف برای شما افرادی هستند که محصول شما را می خواهند، حال ممکن است

با آن نیاز داشته باشند یا نداشته باشند. خواسته های ما با احساساتمان در ارتباط مستقیم هستند. پنج عدد از قویترین احساسات ما بسیاری از انتخاب های ما را کنترل می کنند:

عشق:

مشتریان شما عاشق چه چیزی هستند. عشق یک احساس قدرتمند است .

عشق به یک عادت یا سرگرمی ، هنر ، فرهنگ می تواند مردم را تا جایی برانگیزد که مبالغ هنگفتی در راه رسیدن به این علاقه و رشد آن خرج کنند.

غرور:

وقتی یک ماشین جدید می خرید اولین باری که با آن به خانه می آیید چه احساسی دارید؟

بله… بسیاری از خرید های ما به دلیل به وجود آمدن همین احساس غرور و افتخار

است.

گناه:

آیا گناه باعث هزینه کردن برای عید نوروز، ولنتاین و روز مادر است؟ آیا گناه ناشی از عدم خرید می تواند

باعث برانگیختن مخاطبین شما شود؟ بنابراین بعضی مواقع این رهایی از احساس گناه است که باعث خرید می شود.

ترس:

ترس قدرتمندترین هدایت کننده ی رفتار و اعمال بشر می باشد. اما ترس چگونه می تواند

مخاطبان شما را به سمت خرید سوق دهد. عدم خرید ممکن است آنها را تحت ریسک قرار دهد

و یا باعث از دست رفتن فرصتهایشان بشود و یا آنها را به دردسر اندازد. چگونه می توانید با استفاده از این ترس آنها را ترغیب کنید که از شما خرید کنند؟

طمع:

طمع خوب است. « به حریص بفروشید نه به نیازمند» حریص همیشه بیشتر می خواهد

و برای طمع خود پول می پردازد کسی که نیاز دارد فقط برای برآوردش چیزی می خرد اگر

می خواهید به نیازمند کمک کنید به خیریه بروید! ودر مورد فروش به دنبال طماع باشید.

نتیجه گیری: زمانی که در استراتژی بازاریابی و قروش بر روی احساسات مخاطبان تمرکز کنید قطعا موفق تر خواهید بود.

همچنین ببینید

تغییر

الگوهی محدود کننده را خراب کنید

تغییر دردناک تر از عدم تغییر است کنترل امورت را به دست بگیر آیا تاکنون پرنده …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *