خانه / مدیریت کسب و کار / استفاده از هوش هیجانی در فعالیت های بازاریابی

استفاده از هوش هیجانی در فعالیت های بازاریابی

کاربرد هوش

هیجانی در بازاریابی

تقریبا ۵۰درصد مصرف کنندگان تصور می کنند برندهای آنها فاقد هرگونه شناخت لازم برای ارتباط برقرار کردن

با انها می باشد. تنها یک سوم مشتریان معتقدند که برندهای مورد علاقه شان آنها را واقعا درک می کنند

. راه حل این مشکل، هوش هیجانی است.: این راه حل واقعی ، معتبر و مشهود می باشد.

هوش هیجانی به ما کمک می کند تا کسب و کار سود آور تری راه اندازی کنیم.در این جا به چگونگی اجرای این تاکتیک می پردازیم:

بادقت گوش کنید:

با گوش کردن به آنچه مورد توجه مردم است، می توانید بهترین استراتژی خود را شکل دهید تا چهار مرحله ی پیشنهادی زیر را به انجام برسانید.

ابتدا ارزشی را ارائه دهید:

ارزش افزوده راه های برای افزایش و ارتقا کیفیت زندگی مصرف کنندگانی پیدا می کند

که خواهان دست یابی و حفظ آنها هستند. ابتدا باید بدانید شما کیستید و نماینده ی چه چیزی هستید.

با یافتن شیوه هایی برای افزودن ارزش قبل از فروش ، به مصرف کنندگان کمک کنید تا شما را بهتر بشناسند.

جذابیت حواس پرتی را از بین می برد:

روی تمایلات و قوانین جذابیت تمرکز کنید تا بجای انحراف ذهن و برهم زدن حواس مخاطبان آنها

را به سمت خود جذب کنید. هیچ کس دوست ندارد به او فروخته شود

اما همه دوست دارند خریدار باشند. فراتر از خصوصیات و فواید آنچه می فروشید فکر کنید.

 

مشتریان را وحشت زده نکنید:

به شیوه هایی بیندیشید که به جای القاء ترس به مشتریان ازدانسته های خود در مودردشان ،

انها را شگفت زده و خوشحال نمایید. وقتی مشتری را دو بار مورد هدف قرار می دهید به انها احترام بگذارید.

تکرار و توالی مهم است، اما ممکن است در هدف گیری مجدد مخاطبانتان زیاده روی کنید.

هیچ کس محدودیت را دوست ندارد. به این واقعیت که فردی که خواهان فروش به وی هستید ،آماده خرید از شما نیست احترام بگذار ید.

همچنین ببینید

ریسک زدایی

تاکتیک های ریسک زدایی

ابزاری که تاثیر گذاریتان را افزایش می دهد تقویت کننده های پیشنهاد تقویت کننده های …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *