خانه / ثابت صفحه اول / کسب و کارهای اینترنتی

کسب و کارهای اینترنتی

۵ راهکار بازاریابی

برای کسب و کارهای کوچک

 

راهکارهایی که کسب و کارهای کوچک موفق همگی به کار برده و از نتایج آن بهره لازم را برده اند.

  1. قرار دادن نمونه موردی در وبسایت:

شما می توانید نمونه های موردی از تجربه مشتریان موفق و راضی از کالا و یا خدمات خود

در وبسایت خود منتشر کنید. این تکنیک برای هر کسب و کاری جواب می دهد خواه کالاهای تخصصی ضنعتی و خواه خدمات عادی.

  1. قرار دادن کلیپ ویدیوئی در وبسایت:

ثابت شده است که قرار دادن یک ویدیئو در وب سایت شرکت باعث انتقال آن سایت

به صفحه اول جستجوی گوگل در فاصله زمانی پس از بارگذاری و همچنین قرار دادن آن

در دو لینک اول در گوگل پس از یک روز می شود. این ویدئو ها علاوه بر اینکه باعث می شوند

مشتریان بالقوه به وب سایت شما مراجعه مراجعه کنند، منجر به افزایش ۱۷۲ درصدی احتمال خرید کالا و یا خدمت از شما می شوند.

  1. قرار دادن مکان شرکت در google maps:

این تکنیک به خصوص برای کسب و کارهای کوچک و با حوزه محلی مفید است چرا که باعث سوق دادن مصرف کنندگان به سمت شما می شود.

  1. حضور فعال در تالار های گفتگو:

یکی از متدهای تاثیر گذار ،حضور در تالارهای گفتگو با موضوع مشابه با کالا و یا خدمت شماست.

اما باید دقت داشته باشید به هیچ وجه کالای خود را به صورت مستقیم تبلیغ نکنید

چرا که باعث فراری دادن و اثر گذاشتن تصویر بدی از برند شما نزد افراد می شود.

  1. ایجاد محتوای اینترنتی مرتبط با کالا یا خدمت خود:

این کار باعث می شود افرادی که در موتورهای جستجو به دنبال چنین اطلاعاتی هستند به

سایت شما سوق پیدا کرده و به طور غیرمستقیم ترغیب به استفاده ازوسایل شما شوند.

همچنین ببینید

تغییر ذهن

تغییر ذهن

آنکه ذهن تو رار تغییر می دهد کیست؟ چطور خوب فکر کنید چطور خوب فکر …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *