خانه / مدیریت کسب و کار / هشتگ در پست های شبکه های اجتماعی

هشتگ در پست های شبکه های اجتماعی

 قوانین استفاده از هشتگ

در کمپین آنلاین مارکتینگ

هشتگ با علامت # در پست های شبکه های اجتماعی استفاده می شود تا کاربران

راحت تر موضوعات مشترک را پیگیری و دنبال کنند در زیر چند قانون استفاده از هشتگ در کمپین آنلاین مارکتینگ را به شما می گوییم:

اولین قدم : هشتگ کمتر

هرچه تعداد هشتگ های شما کمتر باشد کمپین شما منحصر به فرد تر و مخاطب شما

هدف مند تر خواهد بود و حتما در نظر داشته باشید که برای هریک از کمپین های خود هشتگ مجزا خلق کنید.

دوم: هشتگ کوتاه:

در صورتی که نمی توانید هشتگ تک کلمه ای انتخاب کنید می توانید

هشتگ تلفیقی داشته باشید ولی هشتگ شما بیش از دوکلمه نباشد

سوم: هشتگ هماهنگ با مطلب

از نوشتن هشتگ های بدون ارتباط با مطلب خود اکیدا خودداری کنید یادتان

نرود که شما یک برند هستید و به اعتبار خود لطمه نزنید

چهارم: قراردهی درست هشتگ در جملات

از دو روش هشتگ را در پست خود استفاده کتید:

الف : استفاده در جمله: سعی کنید بیش از دو هشتک در هر جمله نباشو وتاکید

می شود که جمله خود را به تعداد زیادی از هشتگ پشت سرهم تبدیل نکنید.

ب: استفاده خارج از جمله :در یک نمونه جمله را بدون هشتگ بنویسید و در آخر از چند هشتگ مرتبط استفاده کنید.

پنجم: غلط املایی

شما به عنوان یک برند، نباید هیچگاه در جایگاه عجولانه قرار بگیرید

حتما متن و هشتگ های خود را چک کنید تا غلط املایی نداشته باشند

در آخر همانطور که استفاده از هشتگ بسیار ساده است ولی می تواند مانند شمشیری دولبه عمل کند و عدم رعایت نکات ریزی مانند موارد فوق می تواند باعث ناراحتی مخاطب شود و پست های شما را به عنوان مزاحم معرفی کند.

همچنین ببینید

فروش چیست

تعریف فروش

فروش چیست پنج جواز عبور افراد حرفه ای در فروش تعاریف متعددی از ان ارائه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *