خانه / مدیریت کسب و کار / هشتگ در پست های شبکه های اجتماعی

هشتگ در پست های شبکه های اجتماعی

 قوانین استفاده از هشتگ

در کمپین آنلاین مارکتینگ

هشتگ با علامت # در پست های شبکه های اجتماعی استفاده می شود تا کاربران

راحت تر موضوعات مشترک را پیگیری و دنبال کنند در زیر چند قانون استفاده از هشتگ در کمپین آنلاین مارکتینگ را به شما می گوییم:

اولین قدم : هشتگ کمتر

هرچه تعداد هشتگ های شما کمتر باشد کمپین شما منحصر به فرد تر و مخاطب شما

هدف مند تر خواهد بود و حتما در نظر داشته باشید که برای هریک از کمپین های خود هشتگ مجزا خلق کنید.

دوم: هشتگ کوتاه:

در صورتی که نمی توانید هشتگ تک کلمه ای انتخاب کنید می توانید

هشتگ تلفیقی داشته باشید ولی هشتگ شما بیش از دوکلمه نباشد

سوم: هشتگ هماهنگ با مطلب

از نوشتن هشتگ های بدون ارتباط با مطلب خود اکیدا خودداری کنید یادتان

نرود که شما یک برند هستید و به اعتبار خود لطمه نزنید

چهارم: قراردهی درست هشتگ در جملات

از دو روش هشتگ را در پست خود استفاده کتید:

الف : استفاده در جمله: سعی کنید بیش از دو هشتک در هر جمله نباشو وتاکید

می شود که جمله خود را به تعداد زیادی از هشتگ پشت سرهم تبدیل نکنید.

ب: استفاده خارج از جمله :در یک نمونه جمله را بدون هشتگ بنویسید و در آخر از چند هشتگ مرتبط استفاده کنید.

پنجم: غلط املایی

شما به عنوان یک برند، نباید هیچگاه در جایگاه عجولانه قرار بگیرید

حتما متن و هشتگ های خود را چک کنید تا غلط املایی نداشته باشند

در آخر همانطور که استفاده از هشتگ بسیار ساده است ولی می تواند مانند شمشیری دولبه عمل کند و عدم رعایت نکات ریزی مانند موارد فوق می تواند باعث ناراحتی مخاطب شود و پست های شما را به عنوان مزاحم معرفی کند.

همچنین ببینید

هنر تجارت

تجارت را یک موضوع شخصی نکنید

پول در آوردن هنر است  بزرگترین هنر جهان کار کردن هنر است و خوب تجارت …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *