خانه / مدیریت کسب و کار / عوامل موثر بر ایجاد برند

عوامل موثر بر ایجاد برند

برند فرهنگی و

دلایل موفقیت آن

فرهنگ شامل کلیه ارزش ها و باورهای است که باعث متمایز شدن افراد

از یکدیگر می شود. بر پایه ی مقیاس های بازاریابی به شرطی افراد

درک مناسبی از یک برند دارند که آن برند با فرهنگ آنان همخوانی داشته باشد.

عوامل موثر بر ایجاد برند فرهنگی:

  1. برند های فرهنگی یک اختلال در جامعه را تشخیص می دهند:

برندهای فرهنگی مشکلات فرهنگی جامعه راتشخیص می دهند

و اغلب با ایده های ناب و خوب در ذهن ها ماندگار می شوند.

  1. برندهای فرهنگی یک حس اجتماعی و همانندی در مصرف کنندگان ایجاد می کنند:

برندهایی که می خواهند یک برند فرهنگی نمادین داشته باشند

نه تنها به ارایه ی محصولات می پردازند بلکه آنها یک حس

همانندی و اجتماعی برای مصرف کنندگانشان فراهم می کنند .

  1. برندهای فرهنگی یک تجربه ی خوب ایجاد می کنند:

هرمحصولی که به بازار ارضه می شود به تجربه ی مشتری منجر می شود .

برندهای فرهنگی فراتر از ارائه  ی یک محصول می  روند و یک تجربه برای مصرف کنندگان ایجاد می کنند.

  1. برندهای فرهنگی محصولات و خدمات قوی ارائه می کنند:

البته که هیچ برندی بدون ارائه ی محصولات و خدمات قوی قدرت ماندن ندارد

اگر چه تجربه ی برند برای مشتریان مهم است اما محصول باید شایستگی ماندن را داشته باشد.

همه ی برندهای بزرگ معمولا برای اولین بار یک محصول با کیفیت

بالا به بازار ارضه می کنند و سپس فورا یک داستان برای آن ایجاد می کنند مانند اپل.

  1. برندهای فرهنگی از یک زیر ساخت سازگار و با ثبات پشتیبانی می کنند:

مکمل محصول و خدمات خوب زیر ساخت قوی است که آن را احاطه کرده است.

شرکت باید بخشی از سود خود را در کارهای فرهنگی و کمک های خیریه صرف کند .

جوامع از آن بهره مند شوند. به عبارت دیگر برند یک مکانیسم تحت الفظی است

که منجر به ایجاد تغییرات اجتماعی می شود و مشتریان دوست دارند که خود را بخشی

از کارهای خوب یک برند بدانند. بنابراین برند وارد واژگان فرهنگی ما شده این نوع تبلیغات

و نفوذ در میان مصرف کنندگان را نمی توانید بخرید بلکه باید برای آن تلاش کنید.

 

همچنین ببینید

اندازه گیری تورم

محاسبه ی تورم

تورم چگونه اندازه گیری می شود اندازه گیری تورم محاسبه ی تورم برای دولت و …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *