خانه / مدیریت کسب و کار / عوامل موثر بر ایجاد برند

عوامل موثر بر ایجاد برند

برند فرهنگی و

دلایل موفقیت آن

فرهنگ شامل کلیه ارزش ها و باورهای است که باعث متمایز شدن افراد

از یکدیگر می شود. بر پایه ی مقیاس های بازاریابی به شرطی افراد

درک مناسبی از یک برند دارند که آن برند با فرهنگ آنان همخوانی داشته باشد.

عوامل موثر بر ایجاد برند فرهنگی:

  1. برند های فرهنگی یک اختلال در جامعه را تشخیص می دهند:

برندهای فرهنگی مشکلات فرهنگی جامعه راتشخیص می دهند

و اغلب با ایده های ناب و خوب در ذهن ها ماندگار می شوند.

  1. برندهای فرهنگی یک حس اجتماعی و همانندی در مصرف کنندگان ایجاد می کنند:

برندهایی که می خواهند یک برند فرهنگی نمادین داشته باشند

نه تنها به ارایه ی محصولات می پردازند بلکه آنها یک حس

همانندی و اجتماعی برای مصرف کنندگانشان فراهم می کنند .

  1. برندهای فرهنگی یک تجربه ی خوب ایجاد می کنند:

هرمحصولی که به بازار ارضه می شود به تجربه ی مشتری منجر می شود .

برندهای فرهنگی فراتر از ارائه  ی یک محصول می  روند و یک تجربه برای مصرف کنندگان ایجاد می کنند.

  1. برندهای فرهنگی محصولات و خدمات قوی ارائه می کنند:

البته که هیچ برندی بدون ارائه ی محصولات و خدمات قوی قدرت ماندن ندارد

اگر چه تجربه ی برند برای مشتریان مهم است اما محصول باید شایستگی ماندن را داشته باشد.

همه ی برندهای بزرگ معمولا برای اولین بار یک محصول با کیفیت

بالا به بازار ارضه می کنند و سپس فورا یک داستان برای آن ایجاد می کنند مانند اپل.

  1. برندهای فرهنگی از یک زیر ساخت سازگار و با ثبات پشتیبانی می کنند:

مکمل محصول و خدمات خوب زیر ساخت قوی است که آن را احاطه کرده است.

شرکت باید بخشی از سود خود را در کارهای فرهنگی و کمک های خیریه صرف کند .

جوامع از آن بهره مند شوند. به عبارت دیگر برند یک مکانیسم تحت الفظی است

که منجر به ایجاد تغییرات اجتماعی می شود و مشتریان دوست دارند که خود را بخشی

از کارهای خوب یک برند بدانند. بنابراین برند وارد واژگان فرهنگی ما شده این نوع تبلیغات

و نفوذ در میان مصرف کنندگان را نمی توانید بخرید بلکه باید برای آن تلاش کنید.

 

همچنین ببینید

فروش چیست

تعریف فروش

فروش چیست پنج جواز عبور افراد حرفه ای در فروش تعاریف متعددی از ان ارائه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *