خانه / ثابت صفحه اول / حضور در شبکه های اجتماعی

حضور در شبکه های اجتماعی

پنج راهکار مفید برای داشتن

استراتژی شبکه های اجتماعی

استراتژی شبکه های اجتماعی شما را به خوبی هدایت می کند که چه چیزی را چه زمانی باید منتشر کنید،

دنبال کردن این استراتژی موجب می شود تازه و به روز باشید و همواره با

مخاطبانتان ارتباط داشته باشید. پنج نکته ی زیر شما را در این راه کمک خواهد کرد:

  1. محتواها را متناسب با اهداف کسب و کارتان تنظیم کنید:

مطالب شما باید مکمل اهداف کسب و کارتان باشد. پست های که با هدف های

کلی کسب و کار شما سازگار باشند. در کل محتوای منتشر شده ی شما باید یکی از چهار هدف زیر را دنبال کند :

افزایش ترافیک سایت

افزایش فالوور

کسب درآمد

تعامل مفید با کسب و کارهای دیگر

  1. خط مشی یک برند را دنبال کنید:

برندهای بزرگ در این راه چند مورد به ظاهر کوچک را به خوبی رعایت می کنند. برای شروع جاهایی را پیدا می کنند که مشتریانشان راجب به آن حرف می زنند و بعد در آنها دقیق می شوند . سپس محتواهایی را خلق می کنند که مردم راجب به آن صحبت می کنند و تمایل دارند بیشتر در موردشان بدانند و درآخر این برندها از رسانه های اجتماعی بهره می گیرند تا بازخورد مشتریانشان را بسنجند .

  1. در مورد پست مطالب تیزهوشانه عمل کنید

اگر مطلب شما پیام مهمی دارد که می خواهید به دست مخاطبان زیادی برسد افزایش تعداد پست مطالبتان اصلا مانعی ندارد .

  1. زمان بندی متعهدانه:

مطلبتان را در زمان مشخص ارسال کنید و به کامنت های دریافتی در همان چند دقیقه اول پاسخ دهید.

  1. با مشتریانتان صحبت کنید:

یک کسب و کار خوب زمانی نتیجه می دهد که ۸۰ الی ۹۰درصد از زمان آن به صحبت با مشتریان و ۱۰ الی ۲۰ درصد آن راجبه تجارت و این که چگونه می توانید به مشتریانتان کمک کنید گذرانده شود.مردم همیشه عاشق این هستند که بدانند فهمیده شده اند.

 

همچنین ببینید

تغییر ذهن

تغییر ذهن

آنکه ذهن تو رار تغییر می دهد کیست؟ چطور خوب فکر کنید چطور خوب فکر …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *