خانه / مدیریت کسب و کار / مالکیت اجتماعی

مالکیت اجتماعی

اشتباهات پرخطر در

بازاریابی شبکه های اجتماعی

کلید موفقیت برندینگ اجتماعی در سال 2015 برای کسب و کارها « مالکیت اجتماعی» بود.

مالکیت اجتماعی مسئولیت هرکسب و کار است که به طور مداوم و مناسب به تقویت ،

حفظ و به اشتراک گذاری فلسفه ی منحصر به فرد و یکپارچه ی شرکت و همچنین اهداف ان می پردازد.

  1. نداشتن وبلاگ:

وبلاگ نویسی نه تنها از شما یک رهبر فکری می سازد ، باعث غنی شدن رسانه های اجتماعی نیز می شود.

تولید پست های به موقع که به انتظارات ، مشکلات و اهداف مخاطبان شما اشاره می کند برندینگ شما را

تا حد زیادی بهره مند و غنی سازی می کند نداشتن وبلاگ قبول کردن شکست

در مالکیت اجنماعی است به این معنا که حرف های که مهمی برای گفتن نداردی.

  1. به روز رسانی های متناقض:

شما باید هر روز بستر رسانه های اجتماعی خود را به روز رسانی کنید و یا حداقل شنبه تا چهارشنبه حتما به روز رسانی داشته باشید.

  1. به اشتراک گذاری های بدون فکر :

محتوای بی فکر به معنای اشتراک گذاری های بدون جهت ،بدون موضوع واقعی و بدون هدف است.

می توانید طرفدارانی برای رسانه های اجتماعی ایجاد کنید و خلاقیت به خرج بدهید. هشتگ های

مناسبی را طراحی کنید که متناسب با خدمات شما باشند . هشتگ های که راه حل ارئه می دهند، الهام بخش باشند و به مخاطبان هدف شما انگیزه بدهند.

  1. شخصیت مخاطبان شما چیست؟

کسانی که مالکیت اجتماعی خود را در نظر می گیرند باید به طور مستقیم در مورد

شخصیت خریداران خود صحبت کنند . شخصیت خریداران شما در واقع مخاطبان هدف شما هستند.

در باره ی علاقه مندی ها و خواسته های حرفه ای آنها فکر کنید.

  1. شوخی ضعیف ، زمانبندی ضعیف ویا هر دو:

سعی کنید قبل از اینکه مطلبی را بنویسید کاملا در مورد آن فکر کنید و سپس منتشر کنید .

یک شوخی نابجا و یا مطلبی در زمان نامناسب ممکن است باعث بازخوردها و شکایت های

منفی بسیاری دررسانه های اجتماعی بشوند ومشکلات بسیاری را به وجود بیاورند.

 

 

همچنین ببینید

نظم و انضباط

اهمیت تعیین موقعیت مناسب کاری افراد

هیچ کس چیزی را که به زمین افتاده نمی‌خورد هر چیز سر جای خودش برنج …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *