خانه / ثابت صفحه اول / بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی

چرا بازاریابان باید محتوایی فکر کنند

مثل ژورنالیست ها

 

حال بازاریابان سنتی برای این که در این اوضاع رو به رشد بازاریابی محتوایی

جا نمانند چه باید بکنند؟ جواب ساده است، مثل یک ژورنالیست فکر کنند.

چهار نکته برای شروع مسیر خلق محتوای بازاریابی کارآمد:

  1. برای مخاطب بنویسید:

برای درک بازاریابی محتوایی شما لزوما به عنوان صدای برند نمی نویسید ، بلکه بیش تر وقت ها یک ژورنالیست

بی طرف هستید که به فروش مستقیم کاری ندارد . یاد بگیرید چه نوع خبر یا اطلاعاتی مناسب مخاطب است و بعد بینش خود را ارایه کنید.

  1. در پی بینش منحصر به فرد باشید:

خوشبختانه صدها مقاله با همین موضوعی که می خواهید بنویسید در دسترس است.

واداشتن مردم به خواندن و هم رسانی آن مقاله فایده زیادی برای برند خواهد داشت.

  1. دقیق باشید:

خلق محتوای درخور بازاریابی به جست و جوی کافی نیاز دارد. مطمعن شوید به

جای نقل قول از یک وبلاگ ناشناخته با این اطلاعات قدرت بیشتری به دست می آورید.

  1. بخوانید:

: هیچ کس بدون خواندن تبدیل به یک نویسنده بزرگ نمی شود. خواندن مطالب نویسندگان

خوب به شما کمک می کند ضمن بهبود سبک نگارش، مطالبتان را به دست

مخاطب با ارزش مورد نظرتان برسانید که همان هدف نهایی بازاریابی محتوایی است.

 

همچنین ببینید

مذاکرات در محل کار

بهبود مهارت های مذاکراتی

مذاکرات در محل کار روابط و همکاری مذاکرات محل کار ، که مشخصه ی آنها …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *