خانه / مدیریت کسب و کار / بازاریابی درونگرا

بازاریابی درونگرا

استارت آپ

و بازاریابی موثر برای آن

بسیاری از از استارت آپ ها هب یک دیوار محکم برخورد می کنند:

« حالا چجوری محصول خود را بازاریابی کنیم؟» عموما استارت آپ ها نمی توانند ماهیانه ۱۰ میلیون تومان هزینه کنند.

بازاریابی درونگرا یکی از بهترین روش ها برای جذب مشتری ایده آل به استارت آپ شماست.

اگر شما این روش از بازاریابی اصولی را ایجاد کنید، نیازی نیست که شما مشتریان را پیدا کنید .

مشتریان شمارا پیدا می کنند. یکی از مسایل جالب بازاریابی درونگرا این است که شما به مشتریانتان

اطلاعات مفید و کافی می دهید تا آنها با اطمینان و اطلاعات درست و کامل محصول شما را خریداری کنند.

اگر محصولات شما کیفیت قابل قبولی داشته باشند، این مشتری،

مشتری وفادار شما خواهد بودو شما نیازی ندارید تا از کلک های تبلیغاتی برای جذب مشتری استفاده کنید.

آموزش بدهید و آگاه کنید:

با حضور پر کار خود در فضای مجازی و ایجاد مطالب مفید برای کسانی که دنبال این مطالب می گردند ،

شما آنها را بیش از پیش به سمت خود می کشید.

یک قیف فروش ایجاد کنید:

راه های زیادی برای این روش از جمله خبرنامه، آموزش های اینترنتی ، مشاوره رایگان و …

مشتریان شما بعد از کسب اطلاعات کافی به مشتریان وفادار شما تبدیل می شوند.

پادکست ایجاد کنید:

فایل صوتی راحت تر گوش داده می شود و مشتریان شما آنها را همراه خود به همه جا می برند

اگر مطالب شما جالب باشند دوستان مشتریان شما این پادکست ها را گرفته و آنها هم به مشتریان شما تبدیل می شوند.

همچنین ببینید

رقابت در بازاریابی

بهتر از رقیب باشید

رقابت در بازاریابی از رقبایتان قوی‌تر باشید در صورتی در تجارت موفق خواهید بود که …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *