خانه / مدیریت کسب و کار / استارت آپ و استیو جابز

استارت آپ و استیو جابز

یک ساختار با ثبات ایجاد کنید

سهم بازار رقبا را دریابید

باید اعتراف کرد هرکسی ذهن خلاق استیو جابز را ندارد ولی می توان از آن دو مفهوم که باعث موفقیت اپل شد درس گرفت و آن را در هر استارت آپی پیاده سازی کرد.

اگر شرکت یا استارت آپ خود را احداث کرده اید و به دنبال راه هایی برای موفقیت می گردید ادامه ی مطالب را از دست ندهید .

قابلیت های ایجاد کنید تا بارها و بارها برنده شوید:

یک ساختار با ثبات ایجاد کنید تا استارت آپ شما سهم بازار رقبا را دریابد و در اختیا خود در بیابد:

برتری طراحی:

همه می دانیم که استیو جابز وسواس عجیبی روی ظرافت و زیبایی محصولات اپل داشت. توجه جابز به جزییات باعث می شد مصرف کنندگان تمایل بیشتری به محصولات اپل پیدا کنند.

جادوی بازاریابی:

اپل تبلیغات به یاد ماندنی دارد. جابز یکی از بهترین مجری های معرفی محصولات جدید بود و فوشگاه های اپل همیشه کاربران را با ارائه خدمات عالی خوشحال می کند.

ساختار اکوسیستم:

جابز در ایجاد محتوا و خدمات که باعث می شد خریداران مایل به خرید محصولات سخت افزاری می شدند،بسیار سرآمدبود.

بهره وری زنجیره ای تامین:

به لطف تیم کوک اپل توانست به خوبی یک زنجیره تامین قطعات در هنگ کنک- فاکسکان – بسازد

به همین دلیل هزینه ساخت محصولات تا حد بسیاری پایین آمد.

حفظ حرکت چرخی ارزش:

یک شرکت برای عملکرد برتر باید بتواند حرکت چرخه استراتژی را از طریق سه فرایند مجزا حفظ کند:

  1. ایجاد ارزش :

طراحی و بازاریابی محصولات به گونه ای باشد که ککاربران نیازهای خود را در آنها ببینند .

  1. جذب ارزش:

مورد دوم یعنی قیمت ها را تا حد کافی« و نه بیشتر» بالا نگه داریم یک بازگشت سرمایه ی مطمعن باشد.

  1. تجدید ارزش:

یک شرکت برای اینکه بتواند هم چنان از رقبا جلوتر  باشد

باید همواره سیگنال های بازار را دریافت کند. چرا که نیازهای مشتریان تغییر

می کند و باید زودتر از دگر شرکت ها پاسخگوی کاربران باشد.

در نهایت باید گفت : اگر شرکت شماحرکت چرخه ی استراتژی

را متوقف کند منجر به شکست شما و استارت آپتان خواهد شد.

همچنین ببینید

مذاکرات در محل کار

بهبود مهارت های مذاکراتی

مذاکرات در محل کار روابط و همکاری مذاکرات محل کار ، که مشخصه ی آنها …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *