خانه / موفقیت فردی / هزینه یابی براساس قیمت

هزینه یابی براساس قیمت

برای مشتریان خود ارزش آفرینی کنید

مشکل فن آوری نیست ذهنیت ماست

مشکل فن آوری نیست ذهنیت ماست : شرکت های غربی، بنا به سنت،

کار را با هزینه شروع می کنند.، سود مورد نظر را بر هزینه ها می افزایند

و به قیمت نهایی می رسند، این روش را قیمت گذاری براساس هزینه ی تمام شده گویند.

روش هزینه یابی براساس قیمت ، بهایی که مشتری شایق به پرداخت آن است ،

سقف هزینه های مجاز را معلوم می کند . این هزینه ها از هزینه های طراحی شروع و

به هزینه های خدمات ختم می شود.بازاریابی باید اطلاعات مربوط به قیمتی را که

مشتری در قبال ارزش کالا یا خدمات حاضر به پرداخت است تهیه کند.

تیم چند کاره ی شرکت براساس این قیمت کار تحلیل هزینه ها را آغاز می کند.

سپس سود لازم برای جبران هزینه ی سرمایه و خطرهای احتمالی را از آن کسر

کرده و به هزینه ی مجاز کالا یا خدمت می رسد.

سپس بده بستان میان فایده مندی کالا و هزینه های مجاز را  انجام می دهد.

در روش هزینه یابی بر اساس قیمت ، مجموعهی ساختار اقتصادی به تولید

ارزش برای مشتری و رعایت نصاب های هزینه و بازده سرمایه گذاری توجه دارد.

روال هزینه یابی و قیمت یابی را در سازمان خود بررسی کنید. آیا این روال از

نوع قیمت یابی براساس هزینه است یا هزینه یابی براساس قیمت؟

توجه داشته باشید که باید برای مشتریان خود ارزش آفرینی کنید پس روش هزینه یابی براساس قیمت را در پیش گیرید.

 

همچنین ببینید

لذت بردن از زندگی اکنون

دوري از ” بد” هاي زندگي

لذت بردن از اكنون حس خوب و حال خوش ⭕️ حس خوب و حال خوش …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *