نوشته های تازه

تحلیل مسائل کاری به شکلی مناسب

تحلیل و بررسی

فلج شدن از طریق تحلیل اختلال در عملکرد گاهی اوقات مردم آنقدر درگیر آزمایش و پی گیری امور مختلف می شوند که از مهمترین کاری که باید همواره بیشترین میزان زمان خود را صرف آن کنند یعنی بازاریابی باز می مانند . این مسئله فلج شدن از طریق تحلیل و …

بیشتر بخوانید »

پیشنهاد های زنجیره ای

پیشنهاد های زنجیره ای

ابزار های ارزیابی پیشنهاد پیشنهاد خوب و موثر ابزار های ارزیابی پیشنهاد : چگونه می توانید متوجه شوید که پیشنهاد شما به خریدار به حد کافی خوب و موثر است یا نه ؟ با انجام آزمایشات درست و معقول در حوزه ی بازاریابی می توانید پیش بینی های کاملا موثقی …

بیشتر بخوانید »

تاکتیک های ریسک زدایی

ریسک زدایی

ابزاری که تاثیر گذاریتان را افزایش می دهد تقویت کننده های پیشنهاد تقویت کننده های پیشنهاد : چگونه محصول عالیتان را به چیزی تبدیل کنید که مشتری بخواهد همین الان آن را داشته باشد؟ تقویت کننده های پیشنهاد در واقع ابزاری هستند که میزان اثر گذاریتان را افزایش می دهند …

بیشتر بخوانید »

برای مشکلات راه حل بیابید

راه حل بیابید

دنبال درد نگردید درمان را پیدا کنید درد یا درمان درد یا درمان : بیشتر مردم مشکلات را می بینند این امر استعداد یا توانایی خاصی نمی خواهد همان طور که آلفرد مونتاپرت می گوید: « اکثر مردم دشواری ها را می بینند، اما شمار کسانی که هدف ها را …

بیشتر بخوانید »

عرضه ی پیشنهاد رد نشدنی

عرضه ی پیشنهاد رد نشدنی

فرمول استثنایی فروختن لیوان دوم آب عرضه ی پیشنهاد رد نشدنی به افرادی تشنه و فروختن لیوان دوم آب به آنها . شما قادر هستید به موفقیتی دست پیدا کنید که خارج از انتظاراتتان باشد . یک فرمول ساده برای این کار وجود دارد . بگذارید آن را فرمول استثنایی …

بیشتر بخوانید »

تیم با کفایت عضو لایق می خواهد

کیفیت کار گروهی

کیفیت زندگی ما تابع مستقیم تعالی طلبی ماست کیفیت در یادها می ماند واژه ی با کفایت گاه مفهومی ضعیف تر دارد وقتی که از کفایت لازم برای کار تیمی حرف می زنیم منظورمان کمال شایستگی است . اعضای با کفایت هر تیمی صلاحیت و توانایی انجام کار را به …

بیشتر بخوانید »

نیاز به پیدایش کسب و کار

نیاز اصلی کسب و کار

نیاز اصلی کسب و کار هسته ی اصلی تمام کسب و کارها هسته ی اصلی تمام کسب و کارها به زمانی بر می گردد که انسان ها برای اولین بار با هم تعاملاتی ابتدایی بر قرار کردند می توان گفت که تمام کسب و کارهایی که از ابتدای پیدایش بشر …

بیشتر بخوانید »

هم دست و هم داستانان

همدستی و همدلی در گروه

اول باید با یکدیگر کار کرد بعد با یکدیگر برنده شد.  یکی ضرب در چند همدستی یکی ضرب در چند است : همه ی قدرت ما در اتحاد است نفاق و اختلاف منشا بسی خطرهاست. چالش های بزرگ کار تیمی بزرگ می طلبد و ضروری ترین صفتی که تیم را …

بیشتر بخوانید »

شکی نست که شما گذشته تان نیستید

شما گذشته تان نیستید

شما گذشته تان نیستید چگونه خودت را تعریف می کنی گاهی بخشی از اینکه چگونه خودت را تعریف می کنی ریشه در گذشته ات دارد مثلا شکست هایی که داشته ای اما خیلی ها خود را بر اساس اینده شان تعریف می کنند . توجه داشته باشید هر آنچه را …

بیشتر بخوانید »

تغییر هویت

تغییر هویت

تمرینی برای تغییر هویت خویش چه چیزی بیانگر شخصیت است چه چیزی بیانگر شخصیت است ؟ اگر می توانستید نام خود را در فرهنگ لغات بیابید ، چه تعریفی از خود در آنجا مشاهده می کردید؟ آیا فقط یک جمله ی سه کلمه ای و یا چند صفحه مطالب و …

بیشتر بخوانید »

می خواهیم چه کسی شویم

شخصیت و هویت

من چنین هستم… چنان خواهم شد اگر مرتبا بگویید: « من چنین هستم… » و « چنان خواهم شد ..» مثلا بعضی ها می گویند : « من آدم تنبلی هستم» در حالی که تنبل نیستد آنها هدف های انگیزه بخش ندارند . محیط زندگی ما می تواند هویت و …

بیشتر بخوانید »

باید خودتان به دنبال مشتری بگردید

به دنبال مشتری باشید

بازاریاب و مشتری همیشه حق با مشتری است همیشه حق با مشتری است . منتظر نباشید تا مشتری با پای خودش به سراغ شما بیاید، شما باید به دنبال او بگردید. اگر شما به دنبال مشتری نباشید دیگران این کار را انجام می دهند.مشتری خرسند و راضی بهترین تبلیغ کننده …

بیشتر بخوانید »

بهتر از رقیب باشید

رقابت در بازاریابی

رقابت در بازاریابی از رقبایتان قوی تر باشید در صورتی در تجارت موفق خواهید بود که سیستم تجارتی شما از رقبایتان قوی تر باشد کالای تجاری و یا خدمات شما هر چقدر موفق و پر طرفدار باشد، با گذشت زمان نیاز به تنوع و نوآوری دارد . اگر حرف جدیدی …

بیشتر بخوانید »

نکاتی برای عملکرد موثر(قسمت دوم)

افزایش بهره وری در بازاریابی

افزایش بهره وری در بازاریابی پیش از شروع کار بازاریابی ببینید که دقیقا چه می خواهید و تصمیم دارید به کجا برسید در قدم بعدی بررسی کنید که برای رسیدن به آن مرحله چه باید بکنید و چه بهایی را باید بپردازید، سپس مصمم شوید که این بها را بپردازید. …

بیشتر بخوانید »

تیم بازاریابی خود را ایجاد کنید

تیم بازاریابی

بازاریابی یک مهارت حرفه ای همکاران شما در بازاریابی همکاران شما در بازاریابی :  شما نمی توانید آن را به فردی که در این رشته آموزش ندیده است محول کنید و همچنین نمی توانید تنهایی تمام اعمال مورد نیاز را انجام دهید بنابراین لازم است با استخدام عده ای تیم …

بیشتر بخوانید »