نوشته های تازه

قوانین طلایی تخفیف دادن

قوانین تخفیف

تخفیف برای جلب مشتری بیشترین ارزش تخفیف بیشترین ارزش تخفیف : اگر شرکت شما تخفیف می دهد ، این ها قوانین طلایی هستند که باید به اجرا در آیند: حدود کاملا تفهیم شده ای برای اختیارات افراد جهت دادن تخفیف تعیین نماییید. بر سطح کل تخفیف ها به عنوان دصدی …

بیشتر بخوانید »

تبلیغات زبانی«۶-۵»

ظرهای منفی را به حداقل برسانید

واکنش های مشتری را زیر نظربگیرید اظهار نظرهای منفی را به حداقل برسانید در این بخش قصد داریم تا دو عنوان بالا را باهم بررسی کنیم . این دو موضوع بسیار به هم نزدیک هستند. هیچ کسب و کاری نمی تواند از نظرهای منفی در امان باشد اما می توان …

بیشتر بخوانید »

مذاکره ی میان فرهنگی

مذاکره با دو فرهنگ متفاوت

برخورد فرهنگ ها مذاکره با دو فرهنگ متفاوت مذاکره با دو فرهنگ متفاوت : شاید سخت ترین آزمون مهارت های مذاکراتی شما زمانی باشد که در خارج از کشور مشغول کسب و کار هستید، یعنی وقتی که فرهنگ ها با هم برخورد می کند و احتمال بالقوه برای سوء تفاهم …

بیشتر بخوانید »

تبلیغات زبانی«۵»

اطلاعات فراهم کنید راجب به مشتریان

راه کارهایی برای تبلیغات دهان به دهان اطلاعات فراهم کنید به مشتریان خود اطلاعات جدید ، مهم یا جالب بدهید یعنی چیزهایی که آنها بتوانند با مطرح کردنشان در جمع های خود جلب توجه کنند . یک نمونه مناسب از این مدل اطلاعات کارت هایی هستند که جملاتی روی آن …

بیشتر بخوانید »

مذاکره چیست

مذاکره ی ماهرانه

مذاکره ی ماهرانه مهارت های مذاکره مهارت های مذاکره : وقتی به مذاکره فکر می کنید چه چیزی به ذهنتان خطور می کند ؟آیا دو تیم از مقامات عالی رتبه ی پرخاشگر را تصور می کنید که پشت یک میز طویل روبه روی هم نشسته اند ، عزم خود را …

بیشتر بخوانید »

تبلیغات زبانی «قسمت ۳»

کار را به طور متفاوت انجام دهید

راه کاره ایی برای تبلیغات دهان به دهان کار را به طور متفاوت انجام دهید هر عمل یا فرآیند غیر عادی که برای مشتری مفید باشد معمولا نظر موافقی را درباره ی آن عمل یا فرایند در او ایجاد می کند. به جای تبلیغات زیاد می توانید هزینه آن را …

بیشتر بخوانید »

تبلیغات زبانی « قسمت ۲»

هدیه دادن در بازاریابی

راه کارهای برای تبلیغات دهان به دهان هدیه ای بدهید هدیه ای بدهید : کسانی که هدیه دریافت می کنند معمولا آن را به نمایش می گذارند و درباره ی کسانی که هدیه داده ان سخن می گویند. اگر دوست دارید در صحبت های معمولی مشتریانتان با یکدیگر ، دوستانشان …

بیشتر بخوانید »

عمر محصول

چرخه ی عمر محصول

چرخه ی عمر محصول و استفاده از چهار P چرخه ی عمر محصول از مفاهیم مهم بازاریابی ست. در بازاریابی برای هر محصول جدید، یک چرخه قائل هستند که محصول در طول عمرش مراحل مختلف آن را طی می کند. معرفی: در این دوره کسب سود فوری چندان مورد نظر …

بیشتر بخوانید »

فروشنده ی خوب دو گوش دارد و یک زبان

هنر فروشندگی

چون فروشنده هستید باید بفروشید یک فروشنده ی خوب یکی از مهمترین ویژگی های لازم برای یک فروشنده ی خوب سرو زبان است که البته منظور فقط زبان داشتن و هنر سخنوری است ولی هنر گوش دادن بای یک فروشنده ی موفق مهمتر از هنر سخنوری است. بررسی تقاضاهای پنهان …

بیشتر بخوانید »

جذب مشتری

جذب مشتری

هشت گام طلایی برای جذب مشتری مشتری ولی نعمت است عادت کرده ایم که بگوییم مشتری ولی نعمت است اما با این واژه فاصله ی زیادی داریم، برای جذب مشتری نه گام طلایی وجود دارد که با درک آنها خواهیم توانست مشتری را به سمت خود جذب کنیم. برای جذب …

بیشتر بخوانید »

بازار هدف

بازار هدف

چند پرسش که باید قبل از مشخص کردن بازار هدف خود پاسخ دهید هر قدر شما بهتر مشتری خود را بشناسید کسب و کارتان هم سریعتر رشد کرده و گسترش پیدا می کند. در ابتدا سعی کنید که مشکلی که محصول یا خدمات شما حل کند را درک کنید . …

بیشتر بخوانید »

ماهیت استراتژی

استراتژی چیست

تعیین استراتژی و چارچوب آن استراتژی چیست آیا تا به حال اندیشیده اید که استراتژی چیست؟ چه مفاهیمی در زیر پوست واژه ی استراتژی گنجانده شده است؟ چرا در سازمان تعیین استراتژی و چارچوب آن بسیار اهمیت دارد؟ واژه ی استراتژی و به بیانی دیگر تصمیم های استراتژیک که در …

بیشتر بخوانید »

چگونه دیگران را جذب خودمان کنیم

جذاب باشید

در بازار یابی و مذاکرات خود جذاب باشید حتی تصور  اینکه جذاب باشیم برای ما شیرین است. اکثر آدمها دوست دارند جذاب باشند ولی خیلی از ماها نمی دانیم چگونه دیگران را جذب خودمان کنیم و گاه در این راه با مشکل مواجه می شویم.باور کنید می توانید جذاب باشید …

بیشتر بخوانید »

تجربه قابل اتکا مشتریان

مدیریت تجربه مشتری (CME)

مدیریت تجربه مشتری (CME) یک تجربه خاص و منحصر به فرد هدف مدیریت تجربه مشتری(CME) ارائه یک پیشنهاد و تجربه برجسته و قابل اتکا به مشتریان است، به طوری که مشتریان ارتباط عاطفی،  دائمی و سودآوری را با شرکت آغاز کنند. در واقع (CME) به بررسی این لحظه های حساس …

بیشتر بخوانید »

مشتری مداری

مشتری مداری

چه کار کنیم مشتری فرار نکند ! برخی از فروشندگان همواره فکر می کنند بهترین رفتار را در جهت جذب مشتری انجام می دهند از این رو رفتارهای نسنجیده برخی از فروشندگان سبب فرار مشتری و از دست دادن فروش می شود. اگر شما هم از این دسته فروشندگان هستید …

بیشتر بخوانید »