نوشته های تازه

باورهای قدرتمند شما

باورها

باورهایتان را بسازید اوج گرفتن را آغاز کنید اوج گرفتن را آغاز کنید: نیرویی هست که تمام تمیمات شما را کنترل می‌کند. این نیرو مادامی که زنده هستید چگونگی تفکر و احساس شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این نیرو، باورهای شماست. زمانی که باوری در ذهن خود داشته باشید، …

بیشتر بخوانید »

بازاریابی درونگرا

استارت آپ

استارت آپ و بازاریابی موثر بازاریابی موثر برای استارت آپ : بسیاری از از استارت آپ‌ها به یک دیوار محکم برخورد می‌کنند: « حالا چجوری محصول خود را بازاریابی کنیم؟» عموما استارت آپ ها نمی توانند ماهیانه 10 میلیون تومان هزینه کنند. بازاریابی درونگرا یکی از بهترین روش ها برای …

بیشتر بخوانید »

اهمیت تعیین موقعیت مناسب کاری افراد

نظم و انضباط

هیچ کس چیزی را که به زمین افتاده نمی‌خورد هر چیز سر جای خودش برنج باید در ظرف باشد تا خورده شود. زمانی که به زمین ریخت دیگر هیچ کس آن را نمی‌خورد همه کس و همه چیز در این جهان جایی دارند و تنها زمانی نظم و انضباط برقرار …

بیشتر بخوانید »

بهتر از رقیب باشید

رقابت در بازاریابی

رقابت در بازاریابی از رقبایتان قوی‌تر باشید در صورتی در تجارت موفق خواهید بود که سیستم تجارتی شما از رقبایتان قوی‌تر باشد کالای تجاری و یا خدمات شما هر چقدر موفق و پر طرفدار باشد، با گذشت زمان نیاز به تنوع و نوآوری دارد. اگر حرف جدیدی برای گفتن نداشته …

بیشتر بخوانید »

ذهنیت خود را نسبت به کار تغییر دهید

تمرکز روی بهترین بودن

تلاش کنید بهترین باشید تمرکز روی بهترین بودن تمرکز روی بهترین بودن: کسانی که می‌خواهند در هر کار بهترین باشند باید نهایت تلاش خود را به کار گیرند اگر شما نهایت تلاش خود را به کار گیرید شاید همیشه نفر اول نباشید اما مطمئن باشید که نزدیک آن هستید. از …

بیشتر بخوانید »

دلایل تورم

دلایل تورم

دلایلی که باعث تورم میشوند مبارزه با تورم اقتصاددانان همواره با این امید از خواب بیدار می‌شوند تا شانس این را داشته باشند که با عوامل ایجاد کننده‌ی تورم مبارزه کنند. اگر چه هیچ توافق کلی در عوامل به وجود آورنده تورم وجود ندارد اما تءوری‌هایی که تقریبا به صورت …

بیشتر بخوانید »

تحلیل مسائل کاری به شکلی مناسب

تحلیل و بررسی

فلج شدن از طریق تحلیل اختلال در عملکرد گاهی اوقات مردم آنقدر درگیر آزمایش و پی‌گیری امور مختلف می‌شوند که از مهمترین کاری که باید همواره بیشترین میزان زمان خود را صرف آن کنند یعنی بازاریابی باز می‌مانند. این مسئله فلج شدن از طریق تحلیل و بررسی است. یعنی شما …

بیشتر بخوانید »

درس های مدیریت

رساندن افراد به اوج شایستگی

رهبری یعنی رساندن افراد به اوج شایستگی آموزش خویشتن آموزش خویشتن: آنکسی که بتواند خویش را چنان آموزش دهد که هم دلیر باشد و هم نیکو رفتار، و هم بتواند نیازهای خود و جامعه‌اش را فراهم کند فرد موفقی خواهد بود گیتی چنین فردی را می‌ستاید اما بهتر از همه‌ی …

بیشتر بخوانید »

یک گام جلوتر بروید

افق های باز

افق‌های باز زمین مسطح نیست اگر کسی بگوید در بلندترین روز سال می‌توانی ته یک چاه قدیمی را نگاه کنی و بازتاب خورشید را در ان ببینی چه فکری می‌کنی. آیا آن را موضوعی جالب اما بی‌خاصیت و پیش پا افتاده تصور می‌کنی؟ تصویر کلان کروی بودن زمین را نشان …

بیشتر بخوانید »

اموختن از نا بی‌خردی دیگران

اموختن از نا بی خردی دیگران

یک پند ویژه پندهای تاریخ را از یاد نبر یک پند ویژه هست که از همه‌ی پندهای دیگر برتر است. پندهای تاریخ را از یاد نبر به یاد داشته باش چه بسیار کسان که به همراه مردمان دانا برای انجام کارهای بزرگ هم سوگند شدند ولی شکست خوردند. به یاد …

بیشتر بخوانید »

دانشمندان را رها نکنید

کشتزار دانش

پرورش رویا در کشتزار دانش هنگام آسودگی بسیا کتاب بخوانید و از هر فرصتی استفاده کنید تا از بازرگانان که سرزمین‌های دور را دیده‌اند تمدن دیگر مردمان را بپرسید. با انسان‌های موفق دم خور شوید. تجربه‌هایشان را جویا شوید. دانشمندان را رها نکنید، کتاب‌های خوب را امانت بگیرید آنها را …

بیشتر بخوانید »

پیشنهاد های زنجیره ای

پیشنهاد های زنجیره ای

ابزارهای ارزیابی پیشنهاد پیشنهاد خوب و موثر ابزارهای ارزیابی پیشنهاد: چگونه می‌توانید متوجه شوید که پیشنهاد شما به خریدار به حد کافی خوب و موثر است یا نه؟ با انجام آزمایشات درست و معقول در حوزه‌ی بازاریابی می‌توانید پیش بینی‌های کاملا موثقی در مورد موثر بودن یا نبودن اقدامات و …

بیشتر بخوانید »

تاکتیک‌های ریسک‌زدایی

ریسک زدایی

ابزاری که تاثیر گذاریتان را افزایش می‌دهد تقویت کننده‌های پیشنهاد تقویت کننده‌های پیشنهاد: چگونه محصول عالیتان را به چیزی تبدیل کنید که مشتری بخواهد همین الان آن را داشته باشد؟ تقویت کننده‌های پیشنهاد در واقع ابزاری هستند که میزان اثر گذاریتان را افزایش می‌دهند اگر از این تقویت کننده‌ها به …

بیشتر بخوانید »

برای مشکلات راه حل بیابید

راه حل بیابید

دنبال درد نگردید درمان را پیدا کنید درد یا درمان درد یا درمان: بیشتر مردم مشکلات را می‌بینند این امر استعداد یا توانایی خاصی نمی‌خواهد همان‌طور که آلفرد مونتاپرت می‌گوید:«اکثر مردم دشواری‌ها را می‌بینند، اما شمار کسانی که هدف‌ها را ببینند اندک است، تاریخ کامیابی اینها را رقم می‌زند در …

بیشتر بخوانید »

عرضه‌ی پیشنهاد ردنشدنی

عرضه ی پیشنهاد رد نشدنی

فرمول استثنایی فروختن لیوان دوم آب عرضه‌ی پیشنهاد ردنشدنی به افرادی تشنه و فروختن لیوان دوم آب به آنها. شما قادر هستید به موفقیتی دست پیدا کنید که خارج از انتظاراتتان باشد. یک فرمول ساده برای این کار وجود دارد. بگذارید آن را فرمول استثنایی بنامیم چرا که تقریبا همیشه …

بیشتر بخوانید »