نوشته های تازه

۲۱حقه ی کثیف تجارت(قسمت دوم)

حقه های تجارت 2

حقه ی نهم: فرشته ی نگهبان تاکتیک اشاره به  حمایت دوستانه و در همین حال پیشنهاد اینکه افراد قدرتمند تری جهت پاسخ گویی وجود دارند که سرسخت تر هستند. حقه ی دهم: به آفرینندگان ایمیل کنید. استفاده از ایمیل جهت خجل کردن و وادار ساختن یکدیگر. معمولا یک ایمیل از …

بیشتر بخوانید »

کیفیت خود را بهتر کنید 

کیفیت خود را بهتر کنید 

مشتریان ما محصول مارا برای چه کاری می خواهند بهتر کردن کیفیت محصول یا خدمت خود برای بهتر کردن کیفیت محصول یا خدمت خود باید ببینید مشتریان شما چگونه این کیفیت بهتر را تعریف می کنند. واقعیت این است که کیفیت را مشتری تعیین و تعریف می کند . مدیریت …

بیشتر بخوانید »

کیفیت آهنین منش شما

انضباط فردی به چه معناست

یک نکته ی مهم در منش شما انضباط فردی به چه معناست انضباط فردی به چه معناست ؟ آلبرت هیوبارد یکی از نویسندگان قرن بیستم می نویسد: « داشتن انضباط فردی بدین معناست که بتوانید خودتان را وادار کنید کاری را که لازم است ، انجام بدهید، خواه انجام دادن …

بیشتر بخوانید »

ایده ای که ده درصد جدید باشد

لازم نیست نابغه باشید

معمولی باشید اما موفق لازم نیست نابغه باشید لطفا تصور نکنید که حتما باید یک نابغه باشید تا موفق شوید. نود درصد مردمان موفق در رشته های معمولی کالا و خدمات به مشتریان می فروخته اند. تنها چیزی که احتیاج دارید ایده ای است که ده درصد جدید باشد و با …

بیشتر بخوانید »

شش اقدام برای ثروتمند شدن

ثروتمند شدن

تصمیمات مالی عاقلانه بگیرید ۱-سعی کنید منابع درآمدی متنوع داشته باشید اگر تنها از یک طریق کسب درآمد می کنیدبا این خطر روبرو هستید که با از دست دادن کارتان، درآمد شما متوقف می گردد. ثروتمندان پولهایشان را در زمینه های مختلف سرمایه گذاری می کنند و از آنها کسب …

بیشتر بخوانید »

بازگشت سرمایه

حساب های سود و زیان

برای نام تجاری و بازار حساب های سود و زیان درست کنید شما چقدر پول خرج می کنید؟ چه هنگام تصمیم می گیرید که چون بازار قدیم اشباع شده است، سرمایه گذاری بر روی بازارهای جدید را شروع کنید؟ تمام قضایا این است که حساب کنید آیا می توانید پول …

بیشتر بخوانید »

مدیریت اعتراضات

غلبه بر اعتراضات

غلبه بر اعتراضات دوست یا دشمن! اعتراضات می توانند هر جا، هر زمان و معمولا بدون اخطار پدیدار شوند. هیچ چیز سریعتر از یک اعتراض غیر منتظره ترس را به چشمان یک نماینده ی فروش نمی آورد. غلبه بر اعتراضات، بلیت موفقیت فروش است. نمایندگان فروش، اعتراضات را به منزله …

بیشتر بخوانید »

پول چیست؟

پول چیست

پول همه چیز نیست یا هست؟ پول دنیا را به حرکت در می آورد شرکت ها پول را خرج و دریافت می کنند. سود برحسب پول محاسبه می گردد. موفقیت با پول محاسبه می شود . پول وسیله ی بسیار مناسبی برای سنجش است. اندازه گیری عملکرد برحسب پول احتمالا …

بیشتر بخوانید »

قوانین طلایی تخفیف دادن

قوانین تخفیف

تخفیف برای جلب مشتری بیشترین ارزش تخفیف بیشترین ارزش تخفیف : اگر شرکت شما تخفیف می دهد ، این ها قوانین طلایی هستند که باید به اجرا در آیند: حدود کاملا تفهیم شده ای برای اختیارات افراد جهت دادن تخفیف تعیین نماییید. بر سطح کل تخفیف ها به عنوان دصدی …

بیشتر بخوانید »

تبلیغات زبانی«۶-۵»

ظرهای منفی را به حداقل برسانید

واکنش های مشتری را زیر نظربگیرید اظهار نظرهای منفی را به حداقل برسانید در این بخش قصد داریم تا دو عنوان بالا را باهم بررسی کنیم . این دو موضوع بسیار به هم نزدیک هستند. هیچ کسب و کاری نمی تواند از نظرهای منفی در امان باشد اما می توان …

بیشتر بخوانید »

مذاکره ی میان فرهنگی

مذاکره با دو فرهنگ متفاوت

برخورد فرهنگ ها مذاکره با دو فرهنگ متفاوت مذاکره با دو فرهنگ متفاوت : شاید سخت ترین آزمون مهارت های مذاکراتی شما زمانی باشد که در خارج از کشور مشغول کسب و کار هستید، یعنی وقتی که فرهنگ ها با هم برخورد می کند و احتمال بالقوه برای سوء تفاهم …

بیشتر بخوانید »

تبلیغات زبانی«۵»

اطلاعات فراهم کنید راجب به مشتریان

راه کارهایی برای تبلیغات دهان به دهان اطلاعات فراهم کنید به مشتریان خود اطلاعات جدید ، مهم یا جالب بدهید یعنی چیزهایی که آنها بتوانند با مطرح کردنشان در جمع های خود جلب توجه کنند . یک نمونه مناسب از این مدل اطلاعات کارت هایی هستند که جملاتی روی آن …

بیشتر بخوانید »

مذاکره چیست

مذاکره ی ماهرانه

مذاکره ی ماهرانه مهارت های مذاکره مهارت های مذاکره : وقتی به مذاکره فکر می کنید چه چیزی به ذهنتان خطور می کند ؟آیا دو تیم از مقامات عالی رتبه ی پرخاشگر را تصور می کنید که پشت یک میز طویل روبه روی هم نشسته اند ، عزم خود را …

بیشتر بخوانید »

تبلیغات زبانی «قسمت ۳»

کار را به طور متفاوت انجام دهید

راه کاره ایی برای تبلیغات دهان به دهان کار را به طور متفاوت انجام دهید هر عمل یا فرآیند غیر عادی که برای مشتری مفید باشد معمولا نظر موافقی را درباره ی آن عمل یا فرایند در او ایجاد می کند. به جای تبلیغات زیاد می توانید هزینه آن را …

بیشتر بخوانید »

تبلیغات زبانی « قسمت ۲»

هدیه دادن در بازاریابی

راه کارهای برای تبلیغات دهان به دهان هدیه ای بدهید هدیه ای بدهید : کسانی که هدیه دریافت می کنند معمولا آن را به نمایش می گذارند و درباره ی کسانی که هدیه داده ان سخن می گویند. اگر دوست دارید در صحبت های معمولی مشتریانتان با یکدیگر ، دوستانشان …

بیشتر بخوانید »